Caffetteria La Volta – aperitivo letterario – barganews.com v 3.0

Caffetteria La Volta – aperitivo letterario

The Caffetteria La Volta in Barga Vecchia has opened up a series of aperitivo letterario starting today with Talatou Clémentine Pacmogda who was there to read and talk about her new novel “Nonglem”

15 euros entrance – 3 of which goes towards the Emergency group of Media Valle e Garfagnana

Nonglem, by Talatou Clementine Pacmogda, is a first-person novel about a life lived to the fullest despite a thousand difficulties and an unfriendly context. It is a sometimes painful lesson on how our perception of reality can make a difference in facing it, understanding and embracing the difficult challenges on our path, learning to smile in the face of complexity and apparent dead-ends. It speaks of the desire for redemption that comes through dedication, education, and hard work, always emphasizing sharing and brotherhood.

Nonglem  it can be bought on line here 

Via Borgo 18, Barga (LU)  APERITIVO LETTERARIO con Talatou Clémentine Pacmogda

 
  

 

La Caffetteria La Volta a Barga Vecchia ha aperto una serie di aperitivi letterari, iniziando oggi con Talatou Clémentine Pacmogda, presente per leggere e parlare del suo nuovo romanzo “Nonglem”.

“Nonglem”, di Talatou Clementine Pacmogda, è un romanzo in prima persona su una vita vissuta appieno nonostante mille difficoltà e un contesto non facile. È una lezione a volte dolorosa su come la nostra percezione della realtà possa fare la differenza nell’affrontarla, comprendendo e abbracciando le difficili sfide sul nostro cammino, imparando a sorridere di fronte alla complessità e alle apparenti strade senza uscita. Parla del desiderio di riscatto che viene attraverso l’impegno, l’istruzione e il duro lavoro, sempre enfatizzando la condivisione e la fratellanza.

“Nonglem” può essere acquistato online qui:

Via Borgo 18, Barga (LU) APERITIVO LETTERARIO con Talatou Clémentine Pacmogda